l|¦|l*_.¸منتدى الـسـاهـر¸._*l|¦|l
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام عربى / افلام اجنبى / البومات عربى / البومات اجنبى / اغانى سنجل / فيديو كليب / صور

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
اهلا وسهلا بكم فى منتدى الساهر كل ما هو جديد وحصرى ( اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد )

ذكريات فى الطفوله ...!!!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
saso cat
مشرفه
مشرفه
saso cat

انثى

ذكريات فى الطفوله ...!!! Empty
مُساهمةموضوع: ذكريات فى الطفوله ...!!!   ذكريات فى الطفوله ...!!! Emptyالجمعة يوليو 25, 2008 10:09 pm

كان لكل واحد فينا ذكريات حلوة اوى وهو طفل انا عوزاكم تحكو بقى

اول يوم فى المدرسه او فى الحضانه عملتو ايه؟ عيطو ؟ صوتو؟ ضربتو العيال؟

انا عن نفسى اول يوم فى المدرسه كنت فرحانه اوى ومجليش نوم وكنت بحلن باليوم ده من زمان وطول اليل اتفرج على هدوم المدرسه ولما جه الصبح والمفرود البس واروح المدرسه تعبت وبطنى وجعتنى ومروحتش وزعلت اوى واعدت اعيط فقريه طول عمرى جيت تانى يوم عشان اروح المدرسه اعدت اعيط وارفس كل الى يجى جمبى ومرداش اروح اما بقى فى الحضانه كنت بعمل نفسى ميته ههههههههههه عشان مروحش

تانى حاجه
عوزه كل واحد فيكو يقول ممته كانت بتجبله ايه حلويات عشان يروح المدرسه انا
عن نفسى بابا كان بجيلى كولا وشبسى بالجبنه كان لونه كده بنى فى اصفر وحته جبنه محطوطه هههههههه متقولوش عليا مجنونه وكان بيجبلى بومبونى كتيييييير عشان بحبه لحد النهرده وبس ده الى فكراه

متخفوش انا لسه بعقلى بس الحجات دى لما بنفتكرها بنحس باحساس حلو اوى وبنفرح ياريت كل واحد فيكو يفتكر ويقولنا
سكر
مشرف
مشرف
سكر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ذكريات فى الطفوله ...!!!   ذكريات فى الطفوله ...!!! Emptyالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 12:50 pm

مااااااااااااااااااشى انا هقؤلك
انا اول يوم فى الحضانة كنت خايف جدا وكان بتروح معايا بنتين جيرانى كانت واحده طيبة

بناكل مع بعض وبنمشى مع بعض والبنت التانية كان مفترية كانت كل يوم تضربنا

كان زمان كنت كل يوم بنطلع انا واولاد خالتى و كل الاطفال اللى فى البيت كلنا كنا

نطلع عندى جدتى ونشرب شاى باللبن وناكل البقوصمات ونضرب بعض

اول ما رحت اولى ابتدائى كانت العيال صاحبى دلوقتى عاملين عصبات والكل بيضرب فى بعضه

وطبعا كنت الاول بنضرب لغاية مخلونى مفترى زيهم وبقينا نكسر فى بعض

ذكريات ولد متشرد
a7med.Sayed
الـــــمــــــديــــــر
الـــــمــــــديــــــر
a7med.Sayed

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ذكريات فى الطفوله ...!!!   ذكريات فى الطفوله ...!!! Emptyالجمعة سبتمبر 26, 2008 2:44 pm

انا عن نفسى اول يوم فى المدرسه كنت فرحان
saso cat
مشرفه
مشرفه
saso cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ذكريات فى الطفوله ...!!!   ذكريات فى الطفوله ...!!! Emptyالسبت سبتمبر 27, 2008 5:09 pm

ههههههههههههههه يا جامد بس ايه التشرد ده يا سكر مكنتش متوقعه يطلع منك كل ده اتعلم من ميدو شايف كان فرحان ايه ياعم ف حد بيبقى فرحان ف المدرسه بس شكلك دحيح يا ميدو
saso cat
مشرفه
مشرفه
saso cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ذكريات فى الطفوله ...!!!   ذكريات فى الطفوله ...!!! Emptyالسبت سبتمبر 27, 2008 5:10 pm

ههههههههههههههه يا جامد بس ايه التشرد ده يا سكر مكنتش متوقعه يطلع منك كل ده اتعلم من ميدو شايف كان فرحان ايه ياعم ف حد بيبقى فرحان ف المدرسه بس شكلك دحيح يا ميدو
سكر
مشرف
مشرف
سكر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ذكريات فى الطفوله ...!!!   ذكريات فى الطفوله ...!!! Emptyالأحد سبتمبر 28, 2008 4:29 am

كل واحد بيتغير يا ساسو لما يكبر بس دلوقتى بقيت هادى جدا عن زمان وبالنسبة للمدرسة
كلنا بنكراها عشان هى فرض زى الصلى وعرفه لوكان النت فرض والله كلنا ما كنا رقبنا له
saso cat
مشرفه
مشرفه
saso cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ذكريات فى الطفوله ...!!!   ذكريات فى الطفوله ...!!! Emptyالأحد سبتمبر 28, 2008 6:19 pm

عندك حق يا سكر بس يارب تكون دلوقتى مش شقى زى زمان

ذكريات فى الطفوله ...!!!
صفحة 1 من اصل 1